Stomatologia – skrojone na miarę doradztwo dla dentysty, gabinetu, kliniki
Doradztwo dla lekarzy dentystów – kiedy?
OTWIERANIE własnego gabinetu, centrum.
PRZENOSZENIE lokalizacji, otwieranie FILII.
ODNAWIANIE pozycji rynkowej. KONKURENCYJNOŚĆ.
Zwiększanie LICZBY pacjentów.
Podnoszenie JAKOŚCI usług, PROFESJONALIZACJA GABINETU.
Rozwijanie ZESPOŁU poprzez: nowych członków – lekarzy, asystentki, higienistki i recepcjonistki, ZWIĘKSZANIE liczby lekarzy, wprowadzanie NOWYCH DZIEDZIN stomatologii.
Audyt w stomatologii – skrojone na miarę dentysty, gabinetu, kliniki
Zapraszam do najszerszej i pełnej formy współpracy: od analizy stanu obecnego po zmianę i jej wdrożenie. Wszystko w celu poprawienia jakości pracy gabinetu i kliniki, zwiększenia wyników ekonomicznych i dynamizacji aktywności pacjentów jako klientów.
Autorska tematyka doradztwa:
- Audyt zarządczy.
- Audyt marketingowy i wizerunkowy.
- Pacjent w zespole gabinetów: od informacji w Internecie, przez kontakt z recepcją, leczenie, płatności i polecanie gabinetu, aż po zyskowność i lojalność.
- Profesjonalny Tajemniczy Klient z wdrożeniem usprawnień.
- Budowanie wizerunku wraz z obsługą internetową.
- Profesjonalizacja usług. Podnoszenie jakości pracy.
- Rekrutacja, selekcja i wdrożenie nowej kadry.
- Organizacja pracy – ekonomia korzyści.
- Podnoszenie wskaźników ekonomicznych – rentowność, zyskowność, wyższy udział w rynku.
- Plasowanie gabinetu stomatologicznego na pozycji lidera rynkowego / w peletonie / unowocześnianie gabinetu.
Menedżer do wynajęcia
Jeśli nie mają Państwo czasu czy chęci, aby samodzielnie wdrażać zmiany, nadzorować pracowników czy zmieniać sposób obsługi pacjentów, mogą Państwo skorzystać z usługi menedżer do wynajęcia. Ja lub członkowie mojego zespołu, w zależności od problematyki / celów do osiągnięcia, przeprowadzimy Państwa przez etap wdrożeń, który trwa zwykle kilka miesięcy.
Indywidualne (zamknięte) szkolenia dla gabinetów i klinik
Szkolenia są podstawową formą doskonalenia wiedzy zarządzających, właścicieli i personelu.
Proponuję Państwu następujące tematy, które można zrealizować jako szkolenia zamknięte w mniejszych i większych grupach, na terenie Państwa gabinetu lub kliniki czy też w innym, wskazanym miejscu.
Autorska przykładowa tematyka szkoleń:
- Profesjonalna recepcja w gabinecie, + poziom zaawansowany.
- Trudny pacjent stomatologiczny (wersja dla lekarzy, wersja dla asystentek i recepcjonistek).
- Budowanie wizerunku gabinetu PLUS audyt.
- Gabinet – skuteczne działanie biznesowe.
- Podnoszenie jakości obsługi pacjenta.
- Zarządzanie i marketing w gabinecie, + poziom zaawansowany.
- Skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce.
- Promocja sprzedaży w gabinecie stomatologicznym.
- Doskonały dialog lekarza z pacjentem.
- Budowanie długofalowego zadowolenia i lojalności pacjentów.
- Inne, przygotowane na miarę.