Doradztwo: medycyna i stomatologia
W praktyce lekarskiej i dentystycznej oznacza to pomoc w ukierunkowaniu lekarza i lekarza dentysty, gabinetu, centrum medycznego, oddziału czy kliniki, szpitala na realizację postawionych celów, a także realne przeprowadzenie przez potrzebne działania, stworzenie strategii, wdrożenie lub naprawę systemów tj.:
- szkolenia i doradztwo bezpośrednio w gabinecie;
- funkcja kadrowa (pozyskiwanie/rekrutacja, utrzymanie i rozwój pracowników);
- strategie marketingowe i sprzedażowe;
- pozyskanie pacjentów;
- coachingi personelu;
- doradztwo strategiczne;
- otwieranie nowych lokalizacji;
- programy lojalnościowe dla pracowników i klientów;
- pozycjonowanie produktów i usług (w tym luksusowych);
- organizacja pracy i przepływów informacyjnych - komunikacja;
- podniesienie jakości pracy zespołu gabinetów;
- doradztwo w zakresie wizerunku, dbałość o opinię rynkową;
- IT;
- dokumentacja medyczna;
- zarządzanie cennikami;
- odchudzanie kosztowe przedsiębiorstw;
- zarządzanie kryzysowe (o ile jest taka potrzeba);
- optymalizacje w pracy.
W praktyce oznacza to pomoc (doradczo-coachingową) w ukierunkowaniu lekarza (właściciela/zarządzającego), gabinetu, centrum medycznego, oddziału czy kliniki, szpitala na realizację postawionych celów.